http://nursyuhada-zukafle.blogspot.com/

GELEK INDIA

Assalamualaikum...

Sebentar tadi aku sempat menyinggah ke Indian Booth. Superb beb. Macam-macam ada. Aku kepingan bebenor nak pakai inai conteng. Tapi apakan daya, setelah ditarbiah khas oleh Cik Maizatul, aku berudur daripada niat yang sebenar. Sekadar memcuci kornea ketika melihat kanak-kanak yang belum ditarbiah lagi. Waduh!

Tett! Sari dan menari. Simbolik bagi orang India khususnya. Dan jangan tak tahu, aku sempat posing maut depan kamera dengan sari yang berlilit-lilit. Ingat nak buat aksi guling-guling atas lantai, tapi photographer tak mengizinkan. Dia takut aku famus menggalahkan artis Bollywood seperti Karena Kapur, Kojol dan Preity Zinkta. 

Tapi apa-apa pun, booth tu memang best. Yang penting, boleh dedicate lagi. Ada sesiapa nak dedicate bunga ros putih dekat aku tak??? Pelissss, I want to be Rosalinda Ayamor. Huh!


2 comments: